Bilstrul...

Det sista jag ville var väl att bilen skulle börja krongla!
Känns ju inte direkt säkert att sätta sig och åka i den till Enköping (vilket jag ska göra imorgon).
Vidare till problemet, när jag svänger, med ett visst rattutslag, så smäller det vid vänster framhjul.. Inget vidare..

Uppdatering angående bilen:
Var nyss ut och kollade igen med guide av Kristoffer i telefonen. Det är fjädern som smäller när jag svänger. Av någon anledning? Så Offe skulle titta på det när han kommer hem från jobbet, han trodde att det inte skulle vara något illa och svårt att fixa till. Så håll tummarna för det nu!


Imorgon åker jag i alla fall till Enköping. Känner att jag behöver träffa släkt och vänner en sväng.
Så imorgon träffar jag upp Lina i V-ås. Där vi ska äta lunch ihop och gå runt i lite affärer.
Sen så åker jag hem till mina föräldrar.
På Söndag åker jag med mor och far ner till Hacksta där jag får träffa bror med familj och även dom från Hallstahammar (bekanta till familjen) skulle visst dit då, dom har jag inte träffat på evigheter!
Och måndag ska jag umgås med min Angelica.
Åh vad jag ser fram emot helgen!

Ikväll åker vi på en resa med Offes jobb ner till Örebro, där blir vi bjudna på middag och sen show med Hjalmar. Ska bli intressant!

Kommentarer
Postat av: Syster

Fullt upp! Hoppas att du/ni får en underbar helg tillsammans allihopa och att kvällen blir till belåtenhet. Stor kram

2009-01-16 @ 12:41:46
Postat av: Christina

Tråkigt med bilen - men det ska bli jättekul att få träffa dig på söndag. Det ÄR evigheter sedan (studenten?).

2009-01-16 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0