Borta bra men hemma bäst

Men nog känner jag av att jag saknar Enköping, inte själva stan men alla bekanta!

Tack alla inblandade för en underbar vistelse!

Jag har verkligen haft det jättemysigt dessa tre dagar. Vilka underbara människor jag känner!
Orkar inte ta upp allt jag hann med, men jag är mycket tacksam för allt!


Och kan ni gissa vad som hände idag? Jenny från jobbet ringde och frågade om jag ville jobba..
Jaa!!!
Så imorgon, på Torsdag och på Fredag ska jag jobba. Yes! Det behöver jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt att du fick lite jobbtimmar :)

hoppas att det gick bra att köra hemåt..

kramar!!!

2009-01-19 @ 19:59:16
Postat av: Christina

Va' roligt att du får jobba! Jag sa ju att det skulle ordna sig.

2009-01-20 @ 07:44:37
Postat av: Syster

Vilket härligt inlägg: trevlig vistelse och så jobbtimmar på det! Grattis! Kram

2009-01-20 @ 13:20:11
Postat av: Lisa

Tack för att vi fick kramas och umgås! Alltid lika kärt! Mor och far.

2009-01-21 @ 11:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0