En dag på bygget

När jag kom upp på bygget och innanför dörrarna kom glädjetårarna.
Kan ni gissa vad min älskling gjort?
Råsponten i taket på trapphuset är färdigsatt, golvet i förrådet är lagt och listerna i sovrummet är färdigsatta!
Jag blev så överraskad och underbart glad!
Så jag målade klart på väggarna inne i förrådet idag och plockade undan i köket så vi kan sätta fast det.
Igår fyndade jag även en kombinerad microvågsugn och varmluftsugn på Ikea. =)

Imorgon ska jag handla golvet som saknas inne i gästrummet, täcklister till ytterdörren och balkongdörren och vinklar så vi kan sätta fast köket.
Det händer lite saker nu! =)

Och vet ni vad? Sovrummet är KLART!




PS. Maria skrev om det jag glömde skriva om. =)
Jag lägger upp bilder senare, förhoppningsvis imorgon! =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Bilder, bilder, bilder... Vart är dom? :)

2009-01-21 @ 21:06:25
Postat av: Elin

vad härligt att det går så bra på bygget just nu.

Vore kul att ses, blir så långt mellan varven, fika, lunch? bara att höra av dig när du har tid.

2009-01-21 @ 22:24:21
URL: http://elinpersson07.blogg.se/
Postat av: Christina

Va' roligt att det har hänt lite på bygget. Nu är det nog nära ska du se.

2009-01-22 @ 19:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0