Hej på er!



MC-mässan 2009


Vi hade en mycket trevlig helg!
På fredagen efter jag slutat jobba åkte vi till Andis och Evi i Bålsta (min bror och svägerska). Där hade vi en jättemysig kväll med en massa snack och yatsy. =)
På Lördagen tog vi en mycket lugn förmiddag och senare åkte vi tillsammans med dom till Älvsjömässan. Mycket trevlig dag, massvis med folk, trevligt sällskap och mycket att se.
När vi var helt matta av alla intryck och var klara för dagen så åkte dom hem till sig och skjutsade oss till Jois, Eric och lilla Emma (Offes syster med familj) i Sollentuna. Där umgicks vi på kvällen och sov i deras mysiga gäststuga.
På Söndagen tog vi även där en lugn förmiddag och åkte sen tillbaka till mässan, den dagen tog vi en "prata med leverantörer-dag". Offe fick rätt mycket ut av den dagen.
Sen åkte vi tillbaka hem till Jois där vi fick sen lunch och umgås lite mer. Sen bar det hemåt, men när vi närmade oss Enköping var det dags för kvällsmat så vi passade på att hälsa på min kära mor och far medan vi slängde i oss en pizza.
Vi var hemma vid 22 tiden.

Måndag och Tisdag har varit plockdagar. Vi var ganska effektiva på bygget i måndags. Men jag börjar bli frustrerad och vill så mycket mer.. Vill att allt ska vara klart, NU!
Igår pallade jag inte pressen och bröt ihop, varför kan jag inte göra allt på bygget? Det är ju så lite kvar...
Jag får försöka bita ihop och se framstegen..
Min kära älskling hade i alla fall varit underbar och lagt golvet i gästrummet när jag jobbade i fredags så nu är allt golv överallt klart!! En milstolpe nådd.. Men det finns många milstolpar kvar...

Ne, nu ska jag plocka undan och röja en hel del här hemma tänkte jag, är i röjar och kastartagen, bäst jag fortsätter. ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tänker på dig! K R A M, mamma.

2009-01-28 @ 19:30:52
Postat av: Syster

Här kommer en bamsekram till dig med. KRAM!

2009-01-28 @ 22:40:03
Postat av: Christina

Även om du inte ser det, närmar du dig inflyttningsdagen mer och mer.

2009-01-31 @ 18:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0