Lunch innan dusch

Nu börjar jag, som alltid skyndar och är ute i allt för god tid bli lite stressad.
Sitter och äter min alldeles förträfliga lunch som består av pommes och kassler i ugn med kantareller och ost på =) Man får passa på när gubben, som inte gillar svamp, inte är hemma. =)

Tänkte visa en liten bild som jag tog på Theo som var så fin och låg och njöt i solen här på förmiddagen. Riktigt härligt väder har vi idag!


Tänkte också lägga ut en bild på kvällens outfit som jag ska ha tillsammans med tjocka svarta strumpbyxor, svarta stövlar och min fina kappa. =) Vad tror ni, blir jag snygg ikväll? ;)



Nu börjar jag känna att det kryper i mig, så det är dags att hoppa in i duschen!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: lina

tror du blir snyggast på hela stället! :)

kör försiktigt, vi ses imorrn! :) kramar

2009-01-16 @ 17:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0