Ryggont

Som om det inte räckte med min ryggonda som jag redan hade, igår ramlade jag ner för stegen till loftet och slog i svanskotan.
Jäklarns vad det gör ont att slå i svanskotan. Jag grät som ett litet barn.

Idag har jag varit till stan med lite ärenden, bland annat hämtat glas till våra fönster vi ska ha vid taket mellan stora rummet och loftet.
Sen så har jag målat klart det jag kan måla just nu uppe på bygget.
Åh, det närmar sig nu. Kan vi inte flytta snart!?

Avslutar med en liten film på Tessie

Kommentarer
Postat av: Christina

Stackars dig. Men du är duktig som jobbar på med bygget trots ryggont. Krya på dig med ryggen. Snö är gott, tycker vår hund åxå.

2009-01-09 @ 06:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0