Skit skit skit

Min rygg är inte att tas med. Och sen jag slog i svanskotan har jag börjat få illamående till och från. Jippi.
Jag har gjort det jag kan på bygget nu och jag är såå stressad över att jag inte kan fixa mer.
Kristoffer blir aldrig frisk känns det som.. Han har varit krasslig nu i över 14 dagar och har nu blivit sämre, igen..

Igår gick jag och småpysslade med det jag kunde fixa uppe på bygget. Men långt ifrån det jag ville få gjort.
Sen blev det en lugn dag med lite tvätt, diskplockning, undanplockning av den mesta julen och sen tog jag och satte mig med lite levande ljus, en kopp te och lite inredningstidningar.


Vad händer idag då? Ingen aning..
Blir nog långpromenad med vovvarna i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget roligt att inte må bra, men jag hoppas att det snart vänder för både dig och Kristoffer.

2009-01-11 @ 17:01:39
Postat av: Anonym

Ajaj, vilken otur du har vännen! :(

Krya på dig nu!

Många kramar

2009-01-11 @ 20:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0