Längesen nu igen..

Jag ber om ursäkt, jag är rätt dålig på att uppdatera här.
Både den här dagen och gårdagen har varit rätt slöa. Idag har jag i alla fall spenderat lite tid uppe på bygget med fogning och spackling.

Annars vet jag inte vad jag ska säga som händer här. Inte mycket just nu.
Jag vill göra så mycket på bygget som jag bara kan i alla fall. 
Igår var jag upp och skrev en lista till varje rum på vad som är kvar att göras. Det var min kära pappa som kom med den idén, så nu sitter en lista i varje rum som man kan stryka på när man gjort en punkt.
Och jag blev faktiskt förvånad över hur pass lite det faktiskt är kvar att göra.
Okej, jag har inte skrivit upp ALLT, som vattenledningar som ska kopplas in, inredning som ska in i köket osv. Men alla rumsgrejer står med på listorna.

Ska avsluta med tre helt olika men lika härliga bilder =)
En så klockren bild på Tessie, en på dom vackra rosorna jag fick från mina föräldrar på nyårsafton och en inte alls menad bild på en fågel, men den blev ju så bra! Antar att det är dom bilderna som blir bäst.

  

  


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du har visst fått en fin start på det nya året. Bra initiativ (på bygget) och så fina bilder. Det kanske är dags att presentera dig som en bra fotograf?

2009-01-06 @ 23:46:19
Postat av: Christina

Du e' ju duktig ju!

2009-01-07 @ 08:12:12
Postat av: Diana

Kul med en uppdatering. Det är ju så sällan vi hörs av. Jag saknar dig! Fina bilder! Bra gjort att skriva lista. Det pratade vi också om att göra.......för två år sedan. Kram på dig vännen

2009-01-07 @ 13:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0