Hej på er

Nu är jag här en sväng igen. Sitter och lyssnar på "chefens" sommarprat, Ingvar Kamprad. Det är intressant!

Här är det varmt, vi har haft 40 grader i solen hela helgen.

Det händer lite överallt här. Min älskling bygger på Forden till nästa helg, då är det Powermeet i Västerås!
"Skelettet" till nybygget är nu uppe, det gick fort. =)
Och just nu har vi en elektriker på besök som fixar in el i nybygget! Helt underbart! =)

Idag är Kristoffer och jobbar sin första dag efter semstern, men han får en mjukstart och jobbar bara Mån-Ons. Vi åker ju till Västerås på Torsdag. =)
Själv jobbar jag bara imorgon, innan vi åker.

Sen jag skrev sist har jag hunnit med en liten sväng till Enköping där jag fick umgås med mina underbara föräldrar och en liten sväng med Angelica.
Med mor och far blev det mycket tid för att "bara" umgås, men vi tog bland annat en sväng till Ikea i Uppsala, som jag blev något imponerad av.. Man är ju lite arbetsskadad.. ;)
Sen på onsdagen, den 24, överraskade jag Angelica med att ringa på hennes dörr på hennes födelsedag. (Hon visste inte om min tripp till Enköping)
 

Nu ska jag pyssla vidare i värmen. Stor kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja nog är det trivsamt att få "rå om" varann i lugn och ro. Det är mysigt! Förresten känner jag igen blommorna och varifrån dom kommer. Snyggt! Kram från m o f.

2009-06-29 @ 23:05:27
Postat av: Christina

Vi kanske ses i Västerås, vi ska nämligen till crusingen på fredag och titta. Kör försiktigt! Kram

2009-06-30 @ 06:36:04
Postat av: Syster

Arbetsskadad?!? Ja, du verkar ha trillat dit i jobbsjukan du med. Hahahaha!

Hoppas att ni får det trevligt på torsdag i v-rås. Tänker på dig. Kram

2009-06-30 @ 09:41:10
Postat av: Sandra

Mamma: Ja tack än en gång! Det var så mysigt



Christina: Hoppas vi ses, det vore roligt!



Syster: Nog är man arbetsskadad allt. ;) Tänker på dig med!



Kramar

2009-06-30 @ 21:10:13
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0