Dagarna rullar på...

... och bara avlöser varandra. Vart tar tiden vägen? Idag är det 20 oktober.. 5 veckor kvar till min födelsedag. Det är sjukt. Sen är julen här med..

Jag har fått mycket jobb den här veckan, 5-12 imorgon, 5-12 fre, 5-14 lör och 5-15 sön. Ska visst börja gå på schema igen. Kul att ingen säger något utan det bara är så. Jo, jag är jätteglad att jag får gå på schema och får veta när jag ska jobba. Men varför får man ingen information?

Idag ska jag fortsätta på ett litet projekt jag satt igång, ni får se resultatet sen när jag blir klar. Imorgon får vi hem listerna som vi väntat på så länge nu, då ska det målas!
Sen får vi se vad som händer. Deadlinen har jag gett upp. Jag orkar inte lägga ner all energi på att stressa och försöka hålla i alla tyglar samtidigt för jag känner hur det tar all energi ifrån mig. Tråkigt, för det hade varit den bästa födelsedagspresent jag kunnat få.

Ne, nu ska jag pyssla vidare med alla vuxensysslor.
Ta hand om er och ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Christina

Försök att ha lite trevligt du också! =)

Kram

2009-10-20 @ 12:05:35
Postat av: Syster

Jag kan bara säga att jag tänker på dig!

Roligt att du äntligen har fått lite tid på schema. Grattis! Kram på dig!

2009-10-20 @ 16:01:56
Postat av: Linda

åååh va skönt att du fått schema!!!

Då vet du att du får jobba ialf, hihi!

Jag jobbar oxå imorrn, 9.45-17.30..

Galet soft tid! Hoppas vi ses!



Kramar!

2009-10-20 @ 19:22:52
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0