Ensam hemma

Kristoffer är på fest, jag hade också velat vara där men imorgon börjar jag ju jobba 5 igen. Jag hade kunnat följa med en liten stund, men då vet jag att jag bara blir kvar.

Jobbade 5-14 idag, det gick rätt bra. Sen var jag och handlade lite lister till innertrappan innan jag åkte hem. När jag kom hem satt jag en kort stund, sen gick jag upp och fogade lister och började med trappan. Men sen kände jag att orken försvann så jag gick in igen.

Imorgon jobbar jag 5-15, mycket bra pengar, speciellt eftersom det är Söndag!

Kommentarer
Postat av: Christina

Du är duktig som kämpar på =)

Var rädd om dig bara, Kram

2009-10-25 @ 06:45:47
Postat av: Linda

Helluuuu!!

IMorrn (måndag) stänger ajg VU, antar att vi inte ses då du jobbat helgen? Men jag jobbar mån-tis-tors-fre-sön =)

Hoppas helgen varit bra ialf!!

Kramar!

2009-10-26 @ 00:14:55
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0