Hej Onsdag

Idag är det vackert ute. Men det är inte speciellt härligt ändå. Solen skiner och det är klarblå himmel men det är kallt och det blåser..
Jag är ingen höstmänniska. Höst- och vintertid tillbringar jag helst inne.

Idag ska jag pyssla omkring som vanligt, städa lite, fixa i bygget osv.

Imorgon kväll kommer min mamma på besök! Jag jobbar 9.30-20.20 och efter jobbet ska jag plocka upp henne på centralen i Örebro. Hon stannar till Söndag och det ska bli mysigt att få ha mamma här!
Lördag kväll har jag en liten överraskning till henne, och eftersom hon läser bloggen så kan jag inte skriva ut här vad vi ska hitta på, ni får läsa det sen helt enkelt.

Igår fyllde Maria år så jag var över till henne en kort sväng på kvällen för att gratulera. Det verkade som om hon tyckte om presenten hon fick och som att hon haft en bra dag. =)

Kommentarer
Postat av: Christina

Har nyss pratat med Lisa om hennes besök. Hoppas att ni får en trevlig helg!! =) Kram

2009-10-07 @ 11:17:37
Postat av: Sandra

Tack det tror jag nog! =) Alltid underbart att umgås med mamma. =) Var hon nyfiken över Lördag kväll? =) Kram

2009-10-07 @ 13:01:25
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja ja JA! Presenten/erna var toppen! Men den som kom med dem bättre!

2009-10-07 @ 19:56:37
Postat av: Sandra

Maria: Vad du är söt vännen =)

2009-10-07 @ 21:18:18
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0