In i väggen..

Just nu har jag gått in i en stor betongvägg och har ingen aning om hur jag ska komma över på andra sidan..

Jag har det jobbigt med det här med jobb och vad man ska göra med sitt liv. Funderar på utbidning, men det finns ingen utbildning här i närheten som jag är intresserad av och jag vill inte flytta ifrån min familj här hemma.
Känner mig sliten i stycken. Helst skulle jag vilja gå i ide över vintern och vakna upp igen i vår någon gång, förhoppningsvis medveten om vad jag vill göra.

Jag har en låt som går runt hos mig nu, Andreas Johnsons nya Escape. Den är ganska passande i refrängen på hur jag känner. Vill bara försvinna bort ett tag...


Kommentarer
Postat av: Christina

Fin låt.

Förstår (lite) hur du känner med jobbet. Varför inte söka jobb och jobba kvar på IKEA under tiden. Bättre än ingenting?! Där du var förrut och körde truck, Rockhammar? Där trivdes du vad jag har förstått. Lycka till - tänker på dig och håller tummarna. Kram =)

2009-10-12 @ 12:18:28
Postat av: Sandra

Jag skulle gärna vara kvar på Ikea egentligen.. Men det känns som att jag ger och ger där.. Visar mitt stora intresse och visar att jag vill utvecklas men jag kommer ingenstans. Rockhammar har precis dragit ner på folk. Kram

2009-10-12 @ 12:37:00
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/
Postat av: Syster

Pratade inte du om att Ikea har interna utbildningar? Kan det vara något, för då vet dom samtidigt om att du vill vara kvar?

Jag vet att det är tungt ibland och jag önskar dig lycka till! Kramar i massor

2009-10-12 @ 13:04:45
Postat av: Linda

Jag tycker du ska söka tjänsterna som ligger ute på Kundservice!

DO IT!! Det är det allra bästa att lära sig lite av allt verkar de som, enda sättet att växa där!

Skriv en toppen ansökan och lägg det i Sanna Gränsmarks fack!

DO IT!! :D hehe

KRamar!

2009-10-12 @ 15:45:15
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Många goda råd att följa! Kram.

2009-10-15 @ 10:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0