Ladies Night!

Där var mamma och jag igår. Vilken kväll! Det var den bästa showen jag någonsin varit på!

Vart ska jag börja? Ja mamma visste ju ingenting, bara att vi skulle iväg på en överraskning.
Vi kom dit vid 18 tiden, fick fördrinkar och blev visade till vårat vip-bord som jag bokat. Vi satt på ett alldeles perfekt avstånd från scenen. Först tyckte vi att tiden gick lite väl sakta, vi skulle ju vara där 3 timmar innan showen började. Men sen kom maten in. Otroligt god måste jag säga! Och efterrätten var min favorit. ;)

Efter varmrätt och efterrätt serverades det kaffe och nedräkningen inför showen började med lite tävlingar och sådant. Sen klockan 21 kom allting igång. Ja.. Jag kan inte säga mer än att det var helt underbart!
Och jag mitt nöt lämnade kameran hemma då jag trodde att det var kameraförbud.. Jag hade kunnat få så många jäkla bra bilder! Det grämer mig ganska mycket.. Men vi hade en underbar kväll!


När föreställningen var klar och de blev avtackade med blommor kastade de såklart ut buketterna till publiken, och vilken bukett fick jag? Jo Andreas Johnsons. ;)
Vi fick även autografer av både Stenmark och Johnson. =) Jag passade på att tacka för blommorna, då tog han min hand och sa "det var så lite så". =) Hihi, jag har hållit Andreas Johnsons hand! ;)



Jag tog några bilder med mobilen, men dom bilderna blir ju skrutt.. Men man ser iaf lite. =)

Sista bilden här tog jag när jag kom hem, på min t-shirt, blommorna, singlarna med autografer och menyn.


Kommentarer
Postat av: Syster

Vilken kul idé att ta ut mamsen på en sådan kväll. Kul att höra att ni hade det så trevligt! Kram

2009-10-11 @ 17:11:27
Postat av: Sandra

Ja det var inte alls fel! =)

Kramar till syster <3

2009-10-11 @ 17:57:34
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/
Postat av: Christina

Liiite avundsjuk blir man =)

2009-10-11 @ 19:46:12
Postat av: Anonym

låter som om ni har haft en riktig kanon helg! Ladies night måste ha vart en höjdare! :)

Kramar!

2009-10-11 @ 22:21:05
URL: http://!
Postat av: Linda

Ojo, låter som de blev lyckat o toppen!!

Hoppas mamma uppskattade det lika mycket!

=)

2009-10-12 @ 15:43:49
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Underbar överraskning! En helkväll! Man glömmer både ålder och krämpor och bara "är med". Toppen. Tack för en oförglömlig kväll. Kram.

2009-10-15 @ 10:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0