Nollställd..

När jag är på jobbet så flyger alltind tankarna i huvudet på mig om vad jag behöver göra här hemma.. Men sen då, som idag, när jag vaknar och vet att jag är ledig då är allting nollställt.
Jag vet ju vad som behöver göras, men jag har så svårt att ta tag i det som behövs eftersom det är så mycket..

Mamma säger alltid att det bara är att börja i ena hörnet och jobba sig vidare. Så jag får föröka med det.

Nu ska jag ta vovvarna med mig i bilen en sväng in till stan och göra lite ärenden, vi börjar i den endan.

Kommentarer
Postat av: Christina

Vet precis hur det känns men så här brukar jag göra. Jag gör en lista på vad som ska göras, stryker vartefter så till slut är det bara lite kvar eller ingenting.

2009-10-14 @ 18:02:17
Postat av: Sandra

Mycket bra! Det ska jag göra. =) Tack för tipset!

2009-10-14 @ 22:45:58
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0