Nu är min bil hemma igen!

I måndags åkte jag in med bilen till Lindeskolan (Fordonsprogrammet). Så man kan ju kalla det att den varit på verkstad. Och idag efter jobbet kunde jag åka och hämta den igen! =) Min älskade bil.
Vibrationerna är borta nu iaf som jag hade, men jag har fått en "klack" på däcken och måste köpa nya..

Så jag har inte hunnit med mer än jobb och hämta bilen idag. Snart är det dags att sova, imorgon jobbar jag 5-12. Sen ska jag träffa Marika efter jobbet! Det ska bli mycket trevligt!


Kommentarer
Postat av: Christina

Skönt att få hem pärlan igen - det är konstigt hur snabbt man vänjer sig med att bara ta nyckeln och köra iväg =) Trevlig helg!

2009-10-03 @ 07:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0