Snart dags för jobb

Det enda passet jag har den här veckan.. Skönt på ett sett, otroligt stressande på ett annat..
Ska man börja söka annat jobb? Jag vet inte.. Mycket tankar i huvudet just nu.

Igår blev det inte alls lika mycket gjort som jag hade velat. På eftermiddagen tog allting bara stopp. Jag stötte på ett hinder och då orkade jag inte mer.

Ikväll efter jobbet hämtar jag upp mamma på centralen, som jag skrev om förut. Så nu kanske det inte blir mycket bloggande förens på Söndag.

Ta hand om er! <3

Kommentarer
Postat av: Syster

Den ständiga jobbfrågan! Har du pratat med lönekontoret om LAN. Du har ju jobbat där ett tag och dom borde kunna erbjuda dig några timmar fast, med tanke på hur mycket du har jobbat där. Det kan vara värt att prata med dom.



Önskar er en trevlig helg tillsammans! Önskar att jag kunde vara med er.....men det är jag ju i tankarna. Stora kramar från syster

2009-10-08 @ 10:25:14
Postat av: Christina

Trevlig helg! Ta hand om dig (och er) =)

2009-10-08 @ 15:09:04
Postat av: Lina

Hoppas ni får en riktigt mysig helg! :) Kramar

2009-10-09 @ 10:26:44
Postat av: Linda

Hoppas du o mamsen får det mysigt på " det där" du ordnat!! hihi



Kramar "hovmästarn"

2009-10-09 @ 12:27:27
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0