Tralala...

Försöker hålla igång. Jag måste se Bonde söker fru innan jag går och lägger mig. =)

Det har varit en jobbig dag på jobbet idag. Massvis med inleverans som jag fick hålla på med hela dagen, det tar lite på en. Avslutade allt med en blandpall full med olika garderobsdörrar..
Sen har jag bara suttit sen jag kom hem. Orkar ingenting mer idag.

Imorgon jobbar jag 5-12. Sen ska jag hem och kolla igenom bilen ordentligt med luft, olja, spolarvätska osv. För på fredagmorgon bilar jag, Maria och Marika till Gekås i Ullared! =)

Kommentarer
Postat av: Christina

Låter som om du ska shoppa=). Ja mycke' finns det där. Träffade en ledsen gammal dam där för några år sedan och hennes vän frågade varför hon var ledsen. Hon hade ju hela varuvagnen full med varor?! Gissa vad vännen fick för svar! Jo, DET VAR JU INGET HON VILLE HA!!!

Hon hade bara plockat på sig varor för det var billigt =) Lycka till i Ullared!! Kör försiktigt, kram

2009-10-29 @ 06:41:43
Postat av: Sandra

Haha. Vilken söt berättelse!

Tack, vi tar det försiktigt. Kram!

2009-10-29 @ 17:22:25
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0