Vem är jag??

Svaret på den frågan är:

Den som älskar att pyssla och dona!
Att komma på smarta ideér om vad jag kan göra med olika saker är det roligaste jag vet!
Gick idag och tittade, för femtioelfte gången, på den där sablans badrumsskåpet som bara har stått i ett hörn ett bra tag och kom på DET!
Jag har gått och trånat efter ett vitrinskåp nu i några dagar. Men varför inte använda det där lilla badrumsskåpet till ett litet vägghängt vitrinskåp? Jag skiter i att det är menat för badrum för det är så fint!


Och jag hittade två st rätt fula ljusstakar i guld på en loppis. Men jag köpte dom (5 kr för båda) och oj så söta de blev när jag spraymålade dom vita och satte på lite strass!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja nog är du en pysselfia allt. Det blev jättefint!

Kram, mamma.

2010-08-19 @ 15:33:21
Postat av: Syster

Det är synd att man inte har dina talanger. Snyggt! Vad är det för koppar du har i skåpet? Dom påminner om några som jag har, som bara står och skräpar. Kan du maila ett foto på dom, så kan du få dom om du vill. Kram på dig!

2010-08-19 @ 17:47:56
Postat av: Christina

Kanonsnyggt!! =)

2010-08-19 @ 18:03:08
Postat av: Angelica

Vad fin det blev gumman. Kommer snart och hälsar på dig och får se det live :) Puss <3

2010-08-19 @ 20:47:34
URL: http://verrygirl.blogg.se/
Postat av: Lovisa (vi gick i skolan ihop i gulsippan i ettan)

åh,vad fint! jag är galet intresserad av inredning, försöker se potentialen i alla gamla fina grejer. men det där hade jag aldrig kommit på själv. tacktacktack!!! :)

2010-09-26 @ 23:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0