Det var inte igår

Oj vad längesen det var jag skrev här. Jag loggade in nu och ser att ni är några tappra som ändå kollar bloggen varje dag. Det är strongt!

Jag jobbar och njuter av sommaren när jag är ledig.
Vad har hänt sen jag skrev sist? Massvis! Känner ni mig någorlunda så vet ni ungefär vad jag har haft för mig.
Jag kan lägga upp lite random bilder så ni får se =)

Midsommar i Hampetorp:
              
              

Gävlevistelse med Mamma och Pappa, Morfar och Syster med familj:
              
              

PowerMeet:
              
              

Nästa lördag bär det av till Leksand där vi har hyrt en stuga som jag skrev om förut här på bloggen. Det ska bli underbart! Lördagen efter ska jag vara fotograf på en barndomskompis bröllop och på söndagen ska jag på en trip till Sthlm tillsammans med (förhoppningsvis) båda mina brorsbarn. =)


Kommentarer
Postat av: Syster

Tack för senast! Pga ålandsvistelse under semestern så har jag inte hört av mig.

Jag hör inte till dom tappra som tittar in här varje dag, då jag har bloggkoll, men så fort du har skrivit en rad så tittar jag in.

Önskar er en trevlig vistelse i Leksand. Kram från syster med familj

2010-07-22 @ 21:37:46
Postat av: Lisa

Så fin midsommarfrisyr .... jag tänkte .... Ja så fick vi träffas lite igen. Underbart!!! Mer av det, JAAAA. Kramar.

2010-07-23 @ 22:29:06
Postat av: Christina

Va' fint det var i Hampetorp. Vi hittade dit när vi var över till Vinön. Och det var trevligt att få träffa dig/er på Power Meet. Kram (ha det så trevligt i Leksand)

2010-07-26 @ 20:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0