Enköpingsvistelse

Hej hej!

Jag var hos mor och far Ons-Fre. Min kära syster med söner var också där och det var första gången jag fick träffa lilla Lukas. <3
Fick även träffa mina bröder, deras respektive och mina brosbarn, som inte är speciellt små längre..
Känns lite ledsamt att man inte träffar familjen oftare..

I helgen har jag jobbat 9.30-15 och tagit det lugnt övrig tid.
Kristoffer jobbar natt så jag ska sätta mig och titta film..
Nedan följer lite bilder från när jag var i Enköping.



Kommentarer
Postat av: Christina

Härligt med familj, även om man har dom på håll. Sköt om dig!

2010-05-31 @ 06:11:14
Postat av: Syster

Det var roligt att du kom, så att vi fick träffas. Tack! Kram på dig vännen min

2010-05-31 @ 08:38:31
Postat av: Lisa

Ja vilken underbar vecka. Det är så viktigt att få den här direktkontakten med alla er. Det viktigaste i hela världen. Ljuvliga bilder. Kram.

2010-06-02 @ 21:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0