I'm sorry!

Till och med mamma ringde igår och frågade fall det var något på tok. Nejdå.. Vi har bara varit utan internet ett tag och jag är bara dålig på att höra av mig.
Men nu är jag här!
Hoppas att allting är bra med er!

Vi var nere på våran första bilträff för i år igår. Ska jag vara ärlig så var det väl sådär.. Det fanns mycket fint och titta på men vädret var inte det bästa tyvärr. Det var många som åkte hem tidigt, inklusive oss.
Och till råga på allt så tappade vi en navkapsel på vägen hem som vi letade efter i nästan 1 timme och inte hittade.. Hade det varit vilken navkapsel som helst hade det inte gjort något, men dom som sitter på Forden är ju såklart specialbygda, som allting annat på den bilen..


Annars har det inte hänt något speciellt vad jag kan komma på. Dagarna bara rullar på och våren visar upp sig mer och mer! Det är ju helt fantastiskt med alla blommor och "musöronen" på björkarna! 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att se att allt är som det ska! Visst är det otroligt hur man får njuta av allt det fina i vår natur. Fortsätt att ha det bra. Kram.

2010-05-11 @ 11:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0