Veckan som gått

I tisdag hade jag fullt upp. Först jobbade jag mellan 5 och 12. Sen hade jag en massa ärenden efter jobbet. När jag äntligen kom hem så frågade älsklingen mig om jag möjligtvis kunde köra ut en liten barnfyrhjuling till en kund. Och ja det kunde jag väl, det visade sig att tripen var enda till Borlänge. Så jag och hundarna åkte iväg i
Kian. Tur att det var en liten fyrhjuling så att den fick plats i bilen med fällda baksäten. =)

Onsdag och Torsdag var rätt långa arbetsdagar så det hände inte så mycket förutom de mest vardagliga grejerna.

I fredags så pluggade jag endel och fixade inför lördagen.
För i lördags var det ju den årliga Vårmönstringen här i Lindesberg. Vi hade Kristoffers bästa kompis Mattias här på besök och under bilutställningen på dagen så stod vi med och sålde grejer, gamla mopeddelar osv.. Men det gick väl sådär.. Såhär i efterhand var det rena förlusten om man räknar med all tid vi la ner på det. Det hade varit trevligare att bara gå runt och titta på alla fina bilarna. För mycket fina bilar var det!
Sen åkte vi hem och gjorde oss iordning och tog sen en cruisingrunda innan vi åkte iväg och grillade ett gäng. Vi var där i någon timma innan vi åkte tillbaka in och cruisade.
En mycket trevlig Vårmönstring det här året!



'
Igår så flyttade våran nya hyresgäst in i torpet. En jättetrevlig tjej som jag tror kommer bli en toppengranne!


Kommentarer
Postat av: Elin Kanelin (den lilla)

Hej Faster!

Fullt upp ser jag! Här också! Har jobbat idag på mammas jobb! Ska praoa imorn också! Det är faktiskt kul men när man inte har nåt att göra så blir det tråkigt. Det ser ut som att ni har det bra! Och det blir jag glad över! Vi ses senare i veckan1 =D

2010-05-24 @ 15:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0