Aktiv dag..

Jobb 5-11.30. Hem, åt lunch och kopplade av lite framför datorn. Sen plocka ur och i diskmaskinen. Lite handdisk. Sen grovröjning av en massa skit som min sambo alltid är så duktig på att plocka fram. Sen dammsugning och torkning av golv. Bus med vovvarna. Omplantering av lite blommor. Grovrengöring av utrymmet under diskhon i köket. Tvättat lite tvätt, hängt tvätt och plockan undan sånt som redan var tvättat och torrt.
Nu står egengjord klyftpotatis och babyback ribs i ugnen och en kaka står och väntar på att få komma in i ugnen efter det. =)

Kommentarer
Postat av: Elin<3

Full rulle =) Själv är jag sjuk :/ Varför är det just jag som blir sjuk varje gång hösten kommer? :O

2010-09-05 @ 20:00:53
Postat av: Syster

Wow! Inte illa!

Mina dagar brukar se ut så här: amma, klä på barnen, kanske hinna borsta mitt eget hår (om jag har tur), äta frukost, byta blöjor, amma några gånger till, handla mat, laga mat, tvätta, skala frukt, klia makens rygg m.m. innan jag själv andas ut 15 min framför datorn och sen går och lägger mig för att sen ta nattpasset med amning och natta om barnen. ;-) Kram på dig!!

2010-09-05 @ 21:42:00
Postat av: Christina

Tänk om jag hade samma energi. =)

2010-09-06 @ 06:03:19
Postat av: Lisa

Bra jobbat!!!

2010-09-13 @ 12:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0