En trött Sandra...

Sitter trött som skrutt och försöker hålla mig vaken, liite till bara.. Lederna i benen värker (fråga mig inte varför, men det har dom alltid gjort på mig när jag är trött) och jag känner mig allmänt luddig.

Jobbat 5-11.30 idag. Jag fick pricka, i icke ikea språk: märka pallarna och banda de som ska hissas i ställagen. Då springer man mest omkring för att man ska hinna med i lossarens tempo.
Sen efter jobbet gick jag en sväng inne i varuhuset och köpte lite smågrejer, sen gick jag tillsammans med min goda vän Marika på loppisen utanför Ikea. Och sen vidare till Marieberg där jag åt lunch och hon fikade.
Sen hem och pyssla. Kanske inte konstigt att jag är lite seg? =)

Och imorse fick jag lov att skrapa runtorna på bilen!? Det var inte roligt.. Så nu är det dags att installera motorvärmare och extraljus så man ser något för det ju mörkt numera morgon och kväll. =/

Kommentarer
Postat av: Christina

Usch, låter inge' vidare. Men att göra det lite mysigt hemma gör att man orkar lite till. Ta hand om dig =)

2010-09-05 @ 07:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0