Fredag och Lördag, underbara dagar!

Eller nja, fredag morgon jobbade jag ju.. Men sen så åkte jag hem, sov en liten stund och sen bar det iväg till Lindemarken med älskling.
Sen hem och vidare till Örebro och Strike tillsammans med Klas, Moritz och en tjej som heter Theres som Moritz tog med sig. Vi bowlade i 2 timmar, andra timmen fick vi spela discobowling och det var ju inte fel. =)
                        
Efter bowlingen gick vi till Kinamuren och åt buffé. Mycket mat blev det, och mycket gott var det.

Igår var vi till Enköping och firade min pappa som fyllde år. Fick träffa mycket folk jag inte träffat på länge. Mycket trevligt! Massa gott att äta med. Speciellt pappas smörgåstårta, den slår helt klart allt. =)
                        
                        

Idag har jag även haft videosamtal med mina brorsbarn. Det var ju rätt kul. =)


Och nyligen är vi hemkomna från en god lunch hos svärmor och där fick vi träffa K:s lillsebrors flickvän. Trevligt. =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det blev en trevlig dag med många trevliga människor. Jag tycker speciellt mycket om när ni "ungar" med familjer kommer. Puss och kram.

2010-09-21 @ 17:15:29
Postat av: Elin<3

Haha! Värsta fotomodellen Elin xD ;P

2010-09-24 @ 16:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0