Svansa omkring i skjorta och mjukisshorts

Det är precis vad jag gjort idag, och det känns så gött!
Tvättat lite tvätt, plockat här hemma och dammsugit och torkat golven.
Och vad gör man när man dammsuger? Man gör det bästa av situationen, drar på sig hörlurar och bra musik och går runt och sjunger (läs skriker) falskt. ;)

                                                 

När jag höll på och plockade in kläder i garderoben smet en viss liten lurvig kisse in där och la sig. Tur att jag har "hemma-kläder" i den nedre korgen. ;)
                        

Och en bild på mammas flicka. =) Vackrare vovve finns inte. (Ni funderar säkert över Tessie, men hon tycker jag är mer söt än vacker. ;)
                        

Måte även visa upp blomman jag fick från Ikea.
                        



Och tillsist. Snälla, snälla, snälla!! Säg att man kan ha dom här kläderna på ett bröllop!? Jag bara älskar dom!
                            


Kommentarer
Postat av: Elin<3

Såklart man kan ha dem på ett bröllop ;D Sjunger också (skriker) falkst xD

2010-09-24 @ 16:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0