Det här med att vara gravid är inte riktigt min grej...

Jag är alldeles för "plockig" och "fixig" av mig för att jag och en graviditet ska gå ihop. ;)
Jag har varit ute på gården i 3½ timme och plockat och burit, vad innebär det då? Jo att jag har svinigt ont i ben och höfter nu. Såklart!
Innerst inne vet jag ju om att det blir såhär, men jag kan inte bara sitta still, och när jag väl kommer igång så rullar det bara på.

Nu är det i alla fall sprudlande vår ute! Björkarna har stora knoppar som snart slår ut och överallt finns det vitsippor och tussilago. =)
Och igår planterade jag mina årliga penseer. Jag älskar verkligen dom blommorna! De är så lättskötta och söta med för den delen. =)



Kommentarer
Postat av: Christina

Fint med penséer. Här har björkarna slagit ut,vitsippor och blåsippor blommar i backarna

= vååår =)

2011-04-20 @ 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0