Idag är ingen bra dag...

Jag är yr, illamående till och från, tungt att andas och jag har ont...
Och det är över 50 dagar kvar till beräknad BF!?
Jag hoppas Liten förstår att mamma mår dåligt och kommer ut om närmare 40 dagar istället. =)

Tänk att få gå ut och gå långa promenader!
Så fort jag känner mig fit efter förlossningen ska jag så ofta jag bara kan och orkar ta med mig barnvagn, unge och hundar (mannen också om han är ledig) och ta mig rejäla promenader och njuta för fulla muggar!
Jag vet, man bör gå promenader när man är gravid och jag vet att det är bra... Men vad ska man göra när man får jätteont av att bara gå ner till brevlådan och tillbaka?

Idag pysslar jag med lite småjobb åt min älskade man, sånt som inte är så ansträngade, så jag kan underlätta lite för honom.
Önskar jag kunde göra så mycket mer!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Allt man gör är BRA, man bidrar alltid med något.

2011-04-12 @ 10:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0