Jobbigaste delen kvar...

Jag känner för varje dag hur graviditeten blir tyngre.
Nu är jag inne i vecka 31 (vissa säger 32).
Bebisen lägger på sig och blir tyngre och det känns vill jag lova. Frågade också barnmorskan igår om mitt onda och hon sa att jag med största sannorlikhet har rätt i mina funderingar över att barnet ligger väldigt lågt.
Och hennes bästa råd var att jag skulle sitta mycket.



Ikväll kommer Angelica hit! ♥
Det ska bli mysigt att ses igen. Vi har setts ganska mycket nu 2011. Hoppas det fortsätter!

Imorgon är det dags för födelsedagsfest för min älskling. Hoppas det blir lika kul som det brukar vara på festerna vi har. =)

Nu ska jag ta och städa här hemma och göra det fint. =)


Kommentarer
Postat av: Christina

Trevlig helg!

2011-04-01 @ 16:14:40
Postat av: Alexandra

Åh vad fin du är Sandra! Och du ser så lycklig ut =)

2011-04-01 @ 17:37:45
URL: http://twofatladies.blogg.se/
Postat av: Sandra

Christina: Tack detsamma!

Alex: Tack, jag känner mig verkligen glad och harmonisk. Men det är svårt att förstå att vi ska få en bebis!? =)

2011-04-01 @ 19:49:19
URL: http://tuffeluttan.blogg.se/
Postat av: Elias

Vart är dina vovvar?

(Elias tittar på bloggen och är inte lika intresserad som jag att titta på en mage ;-))

2011-04-02 @ 11:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0