Kom hem nu kära lilla bilen

Jag är så fruktansvärt nojig när det kommer till att låta någon annan köra min bil...
Och igår kväll tog Martin (en kille som jobbar lite på Kristoffers firma ibland och är bilmekaniker) med min bil in till stan för han ska byta till sommardäck på den idag.
Det kändes i min mage när han åkte iväg...
Haha, om jag är såhär orolig över min bil, hur ska jag då bli som mamma!?

Jag har en känsla av att den här dagen inte kommer bli värst aktiv.
Imorgon dock blir det föräldragrupp. ;)
Haha! Jag känner mig lite som en pensionär som sitter och planerar inför aktiviteter som ska göras inom dom närmsta dagarna. ;)

Kommentarer
Postat av: Christina

Hihi, ja som pensionär lär du inte hinna med något. För då har man sååå mycket att göra så man hinner ingenting!

2011-04-13 @ 13:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0