Morrn morrn

Själv har jag varit vaken sen 06.30.
Var tvungen att gå upp och kissa då. Och sen när jag la mig var det någon i min mage som vaknade till liv, vaknar mamma vaknar bebis.
Samtidigt som jag låg och var sur över att jag inte kunde somna om så kunde jag inte låta bli att ligga och le och må gott när våran lilla skrutt buffade omkring där inne.

Igår blev det varken körning till Örebro med moped eller grillat hos Klas.
Men jag och älsklingen grillade här hemma istället och fick sällskap av grannen. =)

Jag överträffade också mig själv genom att sy ett överdrag till sätet i bilen.
Mycket nöjd över resultatet faktiskt med tanke på att jag inte syr så ofta och gjorde detta på fri hand.
Nu får Tilda använda den och sen blir den perfekt att ha där bilbarnstolen kommer att stå. =) Sitter även en liten ficka på som man kan lägga lite grejer i.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Duktigt OCH snyggt. Kram.

2011-04-18 @ 10:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0