Underbar sömn inatt!

Nej, rubriken är inget skämt. ;) Jag har faktiskt fått sova riktigt gott inatt och bara gått upp för att kissa en gång.
Det som känns ännu mera konstigt är att jag är trött nu efter att ha fått sova...?

Idag måste jag in till den *piiip* arbetsförmedlingen och se hur tusan det blir med mina pengar...
De sa att jag skulle få information om när jag gick över från a-kassan till försäkringskassan, eftersom jag numera är med i något de kallar ungdomsgarati. Fick jag någon tillsägelse? Nej, och nu får jag inga pengar den här månaden...
Att man som höggravid ska söka jobb aktivt är något jag tycker är helt galet... Ingen verkar förstå att det inte är någon som vill anställa en gravid kvinna...

Sen ska jag ner till Örebro med en moped som Kristoffer har haft inne för reparation.

Och ikväll ska vi över till Klas och grilla. Inga fel! Det saftades bra i munnen igår kväll när min älskling la köttet i marinad.


Avslutar med en bild på våran söta lilla gris som ligger och sover bredvid mig i soffan. =)


Kommentarer
Postat av: Christina

Håller tummen vad gäller af. Det KAN finnas en arbetsgivare som vill ha dig! Ge inte upp =)

2011-04-15 @ 11:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0