Jag har funnit meningen med livet...

Det är att vara mamma.
Jag är så lyckligt lottad som fått denna gåva.


Kristoffer ligger och sover efter att ha jobbat natt så jag och Edvin sitter uppe på loftet.
Eller nja, jag sitter och plutten sover i min famn.
Jag tänkte ta en promenad medan mannen sov, men ute faller det snöblandat regn så jag är inte så vidare sugen på att bege mig ut måste jag säga.

På söndag är det tredje advent och julafton närmar sig med stormsteg. Våran första jul tillsammans med Edvin. Det känns verkligen speciellt. ♥
Och på måndag blir Edvin 6 månader. Han växer så det knakar.


Kommentarer
Postat av: Moster/syster

Det vackraste man kan få uppleva, även om det är krävande mellan varven. Det bästa jag vet är att få en kram, en liten pojke som kommer springande mot mig eller säger att han älskar mig.

2011-12-09 @ 12:45:02
Postat av: Lisa

Jag håller med! och det fortsätter genom hela livet!

Tro mig! Älskar er alla! Mamma/farmor/mormor/svärmor.

2011-12-10 @ 12:22:47
Postat av: Moschler

Lycka!



God jul

2011-12-11 @ 22:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0