Våran egna lilla värld ♥

Jag förstår inte hur endel mammor med spädbarn hinner med att uppdatera sina bloggar flera gånger per dag.

Själv försöker jag njuta så mycket jag bara kan nu av den korta tiden som Edvin kommer att vara såhär liten och alla hans utveckligar. Ofta sitter jag bara och tittar på våran lilla skatt och beundrar honom. ♥
Och nu när det är sommar så är vi ute och flänger och far ganska mycket. =) Träffar vänner, går på promenader och så vidare. =)

Idag åker vi ner till stugan i Hampetorp och stannar några dagar. Det ska verkligen bli underbart!

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej lilla snygging. Du poserar riktigt fint och du ser så nöjd och belåten ut. Ha en riktigt skön helg! Kramar till hela familjen. Mormor, mor/svärmor.

2011-07-29 @ 13:49:30
Postat av: Christina

Fin liten kille. Synd ni inte var hemma, då hade vi fått träffa honom + er.

(PS. Fint hus)

2011-07-31 @ 07:52:22
Postat av: Syster

Vacker! Du gör så rätt i att njuta av honom. Fortsätt med det! Kram

2011-08-01 @ 23:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0