Telefonen är ur funktion

Jag har varit utan telefon från igår morse.
Det visade sig idag när jag orkade ta tag i det att mitt simkort hade gett sig.
Hoppas att Kristoffer får hämta ut ett nytt inne i stan så att Tre inte måste skicka ett nytt.

Igår åkte jag på ett rejält migränanfall. Och självklart så jobbade mannen eftermiddag så jag fick ta sonen med. Tur att han är så otroligt snäll guldklimpen.

På tal om guldklimpen så är nog första tanden på g, eller ja, jag har trott det länge nu, men idag kände jag att det står upp lite under tandköttet i nedre framkäken.
Jag har också bestämt mig, med sorg i hjärtat, att sluta amma nu. Edvin blir inte mätt på min mjölk nu längre när han äter både gröt och mat på dagarna. Och han verkar inte sakna bröstet heller.
Jag hoppas bara att han fått i sig tillräckligt av allt det där bra som finns i bröstmjölken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0